Ik zie andere merken op jullie site, waarom is dit?

 

Wij bieden op dit moment ook producten aan van andere merken. Dit doen wij door middel van een affilate programma. Dit betekent dat wij een kleine commisie ontvangen voor elk product dat via onze site wordt besteld. Jouw product wordt hier echter geen cent duurder door.

Ik word, nadat ik op bestellen klik, doorgelinkt naar bol.com, hoe kan dit?

 

Dit klopt, wij verkopen de producten niet via deze site maar via onze partner bol.com. Dit doen wij om jou een snelle en gegarandeerde levering en uitstekende klantenservice te bieden.

Ik zie nergens een winkelmandje of betalingsmogelijkheden, waarom is dit?

 

Zoals hierboven is toegelicht, verkopen wij de producten niet via deze site maar via onze partner bol.com. Dit doen wij om jou een snelle en gegarandeerde levering en uitstekende klantenservice te bieden.

Ik heb mijn bestelde product niet ontvangen of ben ontevreden, waar kan ik terecht?

 

Problemen met een of meerdere producten zijn vervelend en zouden zo snel mogelijk moeten worden opgelost. In het geval je een product niet hebt ontvangen, laat dit dan zo snel mogelijk aan de verkoper weten. Ben je niet tevreden met het product, heb je altijd 30 dagen na aankoop de tijd om het product terug te sturen en je geld terug te krijgen. Ook dit regel je gemakkelijk met de betreffende verkoper.

Zijn jullie aansprakelijk voor klachten over producten van jullie partners?

 

Omdat wij zelf niet de leverancier van de producten van onze partners zijn, is Your Next Life niet aansprakelijk voor foutieve, kapotte of niet-geleverde producten.